Bunu uzun zamandır yapmadığımı biliyorum ama ara sıra yapmaya çalışacağım. Sorum geliyor!
Futbol Cenneti blogumda hangi gittiğim 3 maçı paylaştım?
A) Borussia Dortmund-Galatasaray,Atletico Madrid-Galatasaray,Türkiye-Hırvatistan
B) Borussia Dortmund-Bayern Münih,Barcelona-Real Madrid,Türkiye-Hırvatistan
C) Galatasaray-Arsenal,København-Galatasaray,Türkiye-Hırvatistan
D) Beşiktaş-Napoli,Atletico Madrid-Galatasaray,Türkiye-Hırvatistan
Cevapları İletişim Forumundan konuyu Haftanın Sorusu yaparak verebilirsiniz. Kazanan ile iletişime geçeceğim. Birkaç doğru cevap halinde videolu kura çekimi paylaşacağım. Son tarih 1 Ekim 2017 23:59'dur. (GMT+3)
Ödül: 2014-2015 Panini Adrenalyn XL Champions League James Rodriguez Inventiveness kartı
_________________________________________________________________________________
I didn't made a QOTW for a long time. I am going to do it now but that doesn't mean that I will do it rarely. Here is the question.
In my blog of Futbol Cenneti which 3 matches I went and published a blog entry?
A) Borussia Dortmund-Galatasaray,Atletico Madrid-Galatasaray,Turkey-CrotiaB) Borussia Dortmund-Bayern Münih,Barcelona-Real Madrid,Turkey-Crotia
C) Galatasaray-Arsenal,København-Galatasaray,Turkey-Crotia
D) Beşiktaş-Napoli,Atletico Madrid-Galatasaray,Turkey-Crotia
Write the answers on Contact Form at the end of the page. Please write Question of the week to the topic. I will contact with the winner. If there are multiple winners. I will make a video draw. The deadline is 1st of October 23:59 for GMT+3.

Yorumlar
Yorum Gönder